Συθναισθηματική αντίληψη (προ προγράμματος)
Θέλοντας να τα κάνουμε να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους και να μπορούν να τα περιγράφουν, απεικόνισαν ένα χαρούμενο ή ένα λυπημένο πρόσωπο και κλήθηκαν να πουν ένα λόγο για τον οποίο το παιδάκι τους ήταν χαρούμενο ή λυπημένο αντίστοιχα।
Παραθέτουμε τη λίστα με τα χαρούμενα προσωπάκια και τους λόγους που είναι χαρούμενα!
Όταν τα έβαλα να μου ζωγραφίσουν - περιγράψουν μια γενναία πράξη, χωρίς να επεξεργαστούμε την έννοια της γενναιότητας , είχαμε μόνο διαβάσει μια ιστορία που ενείχε μια γενναία πράξη ιδού τι δημιουργησαν τρια παιδιά:
No comments:
Post a Comment