κοινοί τόποι

Στην τάξη μας ήρθαν από το Μουσείο Ηρακλειδών να μας δείξουν ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι που χρησιμοποιεί γλώσσα προγραμματισμού Logo. Το παιχνίδι αυτό (μελισσούλα) προγραμματίζεται να φτάσει μια κυψέλη, σε ένα πλαίσιο από τετραγωνάκια 15χ15εκ. Οι κινήσεις της μέλισσας είναι της κλίμακας αυτής (15χ15). Το παιδί καλείται στο πλαίσιο αυτό (διαδοχή τετραγώνων) να προγραμματίσει την μέλισσα πατώντας τα κουμπάκια επάνω της, που δηλώνουν τόσο κατεύθυνση όσο και αριθμό τετραγώνων που θα διανύσει για να φτάσει την κυψέλη.Τα παιδιά δοκίμασαν τη διαδικασία και την βρήκαν διασκεδαστική.

<.br />
Οργάνωσα λοιπόν μια δραστηριότητα που τα παιδιά θα έβαζαν την μέλισσα να κυκλοφορεί σε κοινούς τόπους που κυκλοφορούν και τα ίδια , στην γειτονιά. Πήρα ένα μεγάλο χαρτόνι για να τοποθετήσω τετραγωνάκια με τις προαναφερθείσες διαστάσεις και να φτιάξουμε έναν χάρτη της γειτονιάς με τα παιδιά. Συζητήσαμε με τα παιδιά πού πάμε στη γειτονιά και πού μας αρέσει, ήξερα εν τω μεταξεί και τόπους που συναντιώνται. Γράψαμε αγαπημένους προορισμούς και τους εκτυπώσαμε και έδωσα στα παιδιά να ζωγραφίσουν τα συγκεκριμένα σημεία αναφοράς για τη γειτονιά τους, καθώς και την ονομασία της τοποθεσίας.Οι κοινοί τόποι ήταν: το γήπεδο , οι σιδηροδρομικές γραμμές, η εκκλησία, η Εθνικη οδός, το Athensheart. </ .div>



</Στην αρχή ήταν διασκεδαστικό γιατί η μέλισσα έκανε διάφορες περίεργες διαδρομές, είτε γιατί δεν την προγραμμάτισαν καλά είτε γιατί δεν είχαν σβηστεί οι κινήσεις που είχαν προγραμματίσει τα προηγούμενα παιδιά .div>










No comments:

Post a Comment