
Διαίρεση στο Νηπιαγωγείο
ίσως αν τά παιδιά χειρίζονται οικεία αντικείμενα και μικρό αριθμό αντικειμένων να μπορέσουν να κάνουν πράξεις προχωρημένες:
Δόθηκαν στα παιδιά 6αντικείμενα να τα τοποθετήσουν σε ३ ράφια, με ίσο αριθμό αντικειμένων σε κάθε ράφι।
όλα τα παιδιά τα κατάφεραν।
Η άσκηση αυτή βασίστηκε στη θεωρία του Μπρούνερ ότι τα παιδιά αντίθετα με ό,τι πιστεύει ο Πιαζέ μπορούν να εκτελέσουν σύνθετες πράξεις αρκει να αφορούν οικεία αντικείμενα για αυτά και μικρό αριθμό αντικειμένων.(βλ. Το παιδί και η Αρίθμηση)
No comments:
Post a Comment