διαίρεση


Διαίρεση στο Νηπιαγωγείο

ίσως αν τά παιδιά χειρίζονται οικεία αντικείμενα και μικρό αριθμό αντικειμένων να μπορέσουν να κάνουν πράξεις προχωρημένες:


Δόθηκαν στα παιδιά 6αντικείμενα να τα τοποθετήσουν σε ३ ράφια, με ίσο αριθμό αντικειμένων σε κάθε ράφι।


όλα τα παιδιά τα κατάφεραν।

Η άσκηση αυτή βασίστηκε στη θεωρία του Μπρούνερ ότι τα παιδιά αντίθετα με ό,τι πιστεύει ο Πιαζέ μπορούν να εκτελέσουν σύνθετες πράξεις αρκει να αφορούν οικεία αντικείμενα για αυτά και μικρό αριθμό αντικειμένων.(βλ. Το παιδί και η Αρίθμηση)

No comments:

Post a Comment